Her venter dig et job i en moderne revisionsvirksomhed med godt 60 kolleger – heraf 9 i vores erhvervsservice-afdeling
– et udfordrende fagligt miljø og en række spændende kunder, som kommer til at danne dit fundament for personlig udvikling og en fremtid med talrige muligheder.
Opgaverne består i håndtering af forskellige virksomheders bogholderi, lønfunktion og økonomirapportering, alt sammen i en tiltagende grad af digitalisering og automatisering. Derfor ser vi gerne, at det digitale univers er en del af dit interessefelt og dit mindset.
Med mere end 120 erhvervsservicekunder, som er virksomheder i forskellige brancher og størrelser, vil du opleve en spændende hverdag med stor variation i opgaverne.
Kundekontakt, hands on på bogholderiopgaverne og backup fra dygtige kolleger – kombineret med din vilje og dit gode humør – vil slutteligt resultere i stor faglig ballast og en række værdifulde faglige relationer for dig.
Har du i øvrigt spørgsmål vedr. jobbet, trainee-forløbet eller kravene til dig, er du velkommen til at kontakte erhvervsserviceansvarlig Ina Klestrup på telefon 9610 6160 eller mail: ik@kroyerpedersen.dk
Send en kortfattet ansøgning vedlagt dit CV, dine eksamenspapirer og evt. referencedokumenter til job@kroyerpedersen.dk. Stillingen er med tiltrædelse, så hurtigt som din igangværende uddannelse eller dit nuværende job tillader det.