Servicemedarbejder

Moden, struktureret og smilende medarbejder til 4 ugentlige arbejdsdage

Efter mange års tro tjeneste går vores kantine- og servicedame, Conny Nielsen, på pension den 31. december 2025. Vi søger derfor en servicemedarbejder til at overtage ansvaret for kantinen og de mange serviceopgaver, der udspringer herfra.

Charlotte, som assisterer i kantinen én dag om ugen, fortsætter i denne rolle. Vi søger derfor en servicemedarbejder, som har det fulde ansvar for kantine og serviceaktiviteterne, men kun har 4 fysiske arbejdsdage ugentligt.

 

Dine opgaver

Din fornemmeste opgave bliver at skabe smil gennem velfungerende rammer og god servicering af både kolleger og gæster. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Opdækning og afrydning efter møder og frokost.
  • Oprydning og lettere rengøring i køkken, kantine og mødelokaler.
  • Bestilling og servering af forplejning.
  • Administrative opgaver i forbindelse med kantinen og events.

Vores forventning til dig

Vi søger en erfaren og moden kollega, der trives med at skabe orden og gode rammer for andre. Du er struktureret, stabil og sætter en ære i, at tage ansvaret for tingene fungerer til punkt og prikke – både i hverdagen, og når vi har gæster i huset. Det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i et servicefag, og du besidder personlige egenskaber som disse:

  • Er servicemindet og drevet af glæde og smil.
  • Er fokuseret og ved, at detaljen er afgørende.
  • Har overblik og kan have mange bolde i luften.
  • Er fit og indstillet på +10.000 skridt pr. arbejdsdag.
  • Kan samarbejde tæt og godt med Charlotte.


Arbejdstid og vilkår

Arbejdsdage: Tirsdag – fredag.
Arbejdstid:28-30 timer pr. uge.
Arbejdssted: Hostrupsvej 4, Holstebro.

Tiltrædelse

Gerne medio november 2025, så du kan få en grundig oplæring sammen med Conny.

Spørgsmål og ansøgning:

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Conny Nielsen på telefon 9610 6168 eller cn@kroyerpedersen.dk

Vi afholder samtaler løbende, og opslaget fjernes, når vi har fundet den rette kandidat.

Ansøgning + CV samt ønske til arbejdsdag mandag eller fredag sendes til job@kroyerpedersen.dk

 

Kantinebestyrer og alt-mulig-kvinde
Conny Nielsen

”Jeg har været ansat hos Krøyer Pedersen de sidste 18 år og er blevet 66 år. Nu er det blevet tid til at nyde fritidsinteresserne og se mere til familie og venner . – Vil du tage over efter mig, hjælper jeg dig gerne i gang: Både med svar på evt. spørgsmål til jobbet og med en følordning, når du starter og frem til 31. december 2025”.

 

Krøyer Pedersen Statsautoriserede Revisorer har ca. 70 medarbejdere, og er en arbejdsplads med et godt og solidt socialt fællesskab, hvor vi prioriterer at have det sjovt sammen – både i det daglige, til firmafesterne og ved arrangementer i personaleforeningen, som altid har stor opbakning. Vi er tilmed også certificeret som “Great Place to Work”.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev